Blue Fisch Beach



29.8.2006 deň 5.

Celý dnešný deň sme strávili na doteraz len obchádzanej pláži Blue Fisch Beach vzdialenej južne od Pefkochori. Najprv sme preskúmali pláž po celej dĺžke na skútri čo sa Lenke moc nepáčilo, keďže sa chcela opaľovať dosť čo sme prišli o 12h po včerajšej jazde na “oslovi“ (pre tých čo zabudli hovorím o nešťastnom skútroví) už nemala chuť dačo skúmať, to som mal iba ja. Konečne sme sa usadili aj to som vytrápil Lenku dlhšou prechádzkou kým sme našli to správne miesto aj keď jej to bolo jedno kam sa zloží akurát ja som potreboval miesto na potápanie. Zložili sme sa pri rodinke talianov, ja som urobil par záberov z pevniny a po zmapovaní situácie som sa začal potápať. Vysvitlo, že sa nepotápam sám tak som sa pridružil k Srbom nakoniec som im aj rozumel tak sme hľadali morské príšerky. Príšerky ( medúze) som videl ,ale uloviť som sa neodhodlal a mušle tam tiež už neboli jedine nejaké igelitové vrecko, alebo iný odpad z plastu čo sem dotiahli prúdy po tej búrke. Dosť nepríjemné keď sa mi po nohe prehnal plávajúci sáček, bŕrr. Po dvoch hodinkách keď už nebolo čo objavovať a loviť sme sa premiestnili viac medzi ľudí pri bar a slnečníky, kde sa už ani Lenka neobávala isť do vody a tam sme trávili zvyšok dňa raz vo vode a raz na piesku. Dobre pripečení od slnka sme sa schovávali pod nevedomky požičaným slnečníkom okolo 17:30 h sa zdvihol vietor a narobili sa veľké vlny tak sme sa ešte vyšantili, ale keď doplával bodrel na breh a voda sa zamútila popolom tak sme to okolo 19h zabalili a vrátili sme sa do Pefkochori. Kde sme ako obyčajne trávili večer prechádzkami. O 20h som vrátil “Osla“ tomu “Gréckemu pastierovi Kostasovi zo šatkou“ čo nám ho požičal za 15eur/deň a ešte sa ma uštipačne opýtal či všetko v poriadku, odpovedal som áno, ale myslel som si nie no kašlem na teba aj tak ma tu už neuvidíš. Len tak pre zaujimavost v Grécku, áno znamena vlastne nie, lebo sa vyslovuje "ne".